Torsdag.

Började morgonen med o städa, sen åkte vi till Norrtälje o köpte en lykta & servetter till minis kalas på mio.. Sen åkte vi ner på stan o träffade Paulina, barnen & Sara, lunch på espresso house & så köpte jag en ny tröja från newbie till Noel.. I present typ. Sen hämtade jag ut morgondagens biobiljetter & paketet från Living and Room, Noel somnade i bilen o jag betsade listen runt plattorna vid öppna spisen, Fab var så duktig o fixade även det igår.. Så fint, vardagsrummet känns helt nu.. Ska betsa en gång till bara. Sen har jag bytt gardiner, två kommer nästa vecka men blev ett helt nytt rum med vita gardiner, såå ljust o fint! Och  det känns såå stort! 

Sen kom pappan o vi hann pussas i några minuter innan vi lämnade honom på samling, vidare till Noels g-mormor på middag, Noels mormor o morfar kom förbi också så han somnade nöjd i bilen på väg hem vid sju.. 

Nu sitter jag framför the best of me för fjärde gången, fåååår inte nog! Helt fantastisk, rakt in i mitt hjärta som jag förstod. 

Imorgon är det VIP bio i Stockholm med bästis!! Lääääääängtar!! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0