Beck

Lugn dag, Emma åkte vid tolv tiden.. Sen däckade Noel i soffan i pappans famn, för några timmars sömn helt klart. Sen har jag fått vilat & Noel hängt med pappan, så behövligt har haft jätte ont i bäckenet idag & bebis har sparkat långt långt ner som pricken över i:et ! Sen blev det nya Beck, såå glad att vi har cmore o att de visas där. Jättebra tycker jag, är ju svag för alla svenska " kriminalare " ! Nu måste jag gå o lägga mig, imorgon står inventering på schemat 06-10 så klockan ringar innan 05:00, alltså minns inte ens när jag gick upp så tidigt, olagligt tidigt iaf. Efter det ska jag ner på stan lite fort o sen ska vi mysa med Louise, Daniel o Filippa. På kvällen ska pappan träna, o Noel också hänga i ishallen, jag ska kvälls fika med Sandra & Paulina. Supermys. 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0