Egentid

Jaha, lilleman somnade tio över sju.. Jag är skit trött men vill ju så gärna sätta mig i soffan, läsa lite inredningstidningar o kika på tv i min ensamhet.. Är det inte så typiskt när man har egentid? Har magvärk och halsbränna/sura uppstötningar.. Inte jätte mysigt, det fick jag i slutet med Noel och det funkade o härda ut i tre veckor 14 veckor, nä tack.. Det sägs ju att det blir en hårig bebis då & det stämde ju med Noel, så det blir väl kanske ännu mera hår nudå haha. 

Någonting helt fantastiskt är att mitt hår på benen inte växer, har inte rakat benen sen Grekland dvs 3,5 månad sen.. Något possetivt. Ännu en grej som skiljer sig från graviditeten med Noel, då rakade jag och rakade.. Rätt skönt o slippa benen med en stor mage ivägen. 

Annars då,  jag körde tre kilometer intervaller idag, såklart i ett lugnare tempo.. Och än så länge har jag inte mer ont än vanligt. Jag håller på o förbereder små saker inför Noels 2 års kalas, idag kom godispåsar, klädnypor och sugrör.. Och så dom finaste ballongerna såklart, stora med siffran 2. Längtar! Men först en massa annat på vägen dit! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0