Lördag

Okej, sen igårkväll har jag haft så sjukt ont i magen, ungefär som att nu blir jag magsjuk.. Har känt mig svimfärdig från och till och velat spy och gjort nummer 2 tusen gånger men det behövs inte.. Det trycker på från alla håll och hela magen är öm och värker? Återigen, jag är så lyckligt lottad som är gravid men det hjälper liksom inte när man har såhär ont! Okej om det var tre veckor kvar, men det är liksom 14 veckor kvar, plus minus.. En hel evighet o jag kan ju inte tänka mig att det kommer bli bättre..  Så nu ligger jag i sängen sen kvart i sju med min sovande lilla kille, han somnade kvart över sex i bilen helt slut o Sover än, Jocke är här men jag är ändå inget vidare sällskap så försöker vila bort min onda mage i sängen. Vääääldigt mysigt det också även om jag hellre hade suttit uppe.. Har beställt hem massa spray färg, har en del projekt på G. Egentligen hade jag velat vänta tills bebis är ute o vi vet kön men äh, det blir pastell tema i lillens rum, det funkar ju till båda. Hoppas jag är piggare imorgon, då ska Noel få åka till brandstationen, åka o "köra" brandbil med farfar.. Och sen är det hockey. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0