Onsdag

Ännu en dag är slut, pappan kom hem fem åkte direkt på träning.. Kom hem sju, kastade i sig maten och började i badrummet.. Så duktig.. Nu är det plyfa & gips på nästan all vägg, i sovrummet också.. Nu ser man verkligen hur litet det är, Så mina planer förändras en hel del.. Får spara dom till det stora badrummet, men först kommer ju köket. Så jag gick o la Noel o han fortsatte, sen hopp i säng. Imorgon ska jag börja måla taket i badrummet, det har vi inte målat nångång o är med andra ord gult, hade glömt hur gult hela vårt hus var.. Så det blir några svängar. Nästa vecka kan jag nog börja riva tapeter, spackla o ha mig.. Jag hatar ju o måla, tapetsera går ju sååå mycket fortare, men för att bara kunna tapetsera fondväggen direkt när bebis kommit sen så är det de enklaste.. Vill bara få ordning i kaoset här hemma nu.. Hoppas hoppas va klara tills Noels 2 års kalas, det är lite mer än 5 veckor.. Inte helt omöjligt.. 

Och så längtar jag efter vååååren, plantera blommor, fixa iordning på tomten, fixa uteplatsen o inreda! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0