Snow

Snön har verkligen öst ner idag, kommit massa.. Vi hängde på Ikea, fick nya glas, ljus o smått o gott av mamma. Sen köpte jag ett par varma boots till mig själv och ett par gummistövlar till Noel till sommaren, nästan gratis så slog till. Och så lite mat handling, älskar Ica maxi.. Vill ha här.. Men den allra bästa ligger i Solna (som jag besökt) såklart. 

Hämtade plutt på dagis, ville absolut inte åka hem o dom sa att det var som han varit borta en helg o inte fyra veckor.. På fredag åker hans fröken till Thailand i 8 veckor, jätte tråkigt.. Tycker så bra om henne. 

Sen hem, massa bus men framförallt vila, någon var väldigt trött efter en dag med kompisarna.. Sen kom Pappan o fick klättra upp på taket o sopa bort snö från parabolen, älska husliv haha. Sen byggde vi en snögubbe & snölykta hela familjen, mini sparkade för fullt så det var nog jätte kul.. Men när vi sen gick in började det regna ordentligt o fina lyktan har redan rasat ihop haha. Så tråkigt, vädret måste bestämma sig. Blir galen! Sen middag och sen åkte pappan på träning o vi hade kuddkrig i sängen, Noel somnade halv åtta och nu sitter jag framför Alice i underlandet och ett gäng blodapelsiner.. Lillen sparkar o sparkar o långt långt långt ner. Tänk att vi inte har nån aning om det är liten kille eller tjej där inne, så konstigt o läskigt! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0