Söndag.

Söndag, pappan är ledig en hel vecka till så fantastiskt skönt. Basse & Carolina kom hit med mat igår och sen kikade vi film.. Dom åkte halv två och vi somnade halv tre så är rätt död idag trotts att jag precis vaknade haha. Men som man bäddar.. Fab har träning idag & jag ska ta bort allt juligt.. Förutom den stora stjärnan i vardagsrummet, den skulle nästan kunna få vara där året om haha. 

Sen ska vi till Marika & Eriks hus o kika hur det ser ut och blir. Så spännande. Sen tänkte jag lura med mig Fab till Täby efter hans träning, han är inte sugen kan jag lova men hoppas.. Vill inte bara va hemma. Och så behöver jag faktiskt köpa några saker. Trevlig söndag. Hoppas solen kommer fram idag också. 


Mina hjärtan!! 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0