Vår lilla kille.

Nu är det ju så att vår lilla kille faktiskt blir 2 ÅR om liiiite mer än 1 månad, alltså va? Ursch.. Och nu låter jag som världens taskigaste mamma, men efter jul så har han helt sjukt mycket leksaker, han hinner och vill inte leka med hälften så därför önskar han sig inte MASSA leksaker, jag gör en lista jag fyller på då o då med tips, han älskar ju hockey och bamse men tror han fick varenda bamsegrej som finns i julklapp, och han har 7 hockey klubbor, det räcker ganska bra.. Så förutom Lego, som han älskar & det får man ju aldrig för mycket av så kommer lite andra tips..  Vi ska bla köpa en studsmatta, sen vet jag att en liten rutschkana också skulle vara poppis. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0