Vecka 23 (22+0)

Välkommen vecka 23, skulle kunna fått vara vecka 33, men å andra sidan har vi massa som behöver göras innan bebis kommer.. Det har inte hänt så mycket på 1 vecka, jag mår fortfarande illa & spyr på morgonen, foglossningen är värst på kvällar & nätter och när jag går långt, huvudvärken är mycket bättre men är ju ledig nu så vi får se..  Nu visar vågen + 2 kg sen plusset.. Har lite små panik över vikten den här gången, när ledigheten är slut är det slut med socker , inga onödiga kilon tack.. Är inte precis förtjust i den här magformen som sagt, hoppas det blir lite bättre när den växer om den iofs växer rakt fram o inte runt hela mig som den gjort hittils. 




Kommentarer
Postat av: Lena

Tyck inte illa om formen på magen, den är ju super fin, hade önskat mig en sådan mage oxå om jag hade fått.
Jag var stor som en fotboll åt alla håll och kanter kändes det som.
Du har ju en perfekt liten rund mage. 👍😉

Svar: Nä försöker 🙈 tack snälla!!!
izabella Åkerlund

2015-01-06 @ 21:54:18

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0