Måndag!

Efter mitt inlägg igår åkte jag & Mio till Norrtälje o överraskade Carolina o blivande kusinen med babyshower med massa andra. Så himla trevligt! Sen hem o då kom Anders, Ylva, Petra & Amanda grattade mig. När dom åkte gick vi ut o gick o Noel somnade innan halv åtta, vi kollade klart på falk o vid halv tio sov jag o Mio, helt död efter 38 timmar utan sömn.. Vaknade nyss o är lika trött, det har nig dock o göra med att min tunga är fylld av blåsor, inte förvånad eftersom vi åker till Ullared imorgon, jag får alltid dom här jävla blåsorna när vi ska göra något kul.. Så idag ska vi packa, hämta takboxen hos mamma o pappa o ta det lungt! Vi åker från Ullared på torsdag o dååå stannar vi till i smööööögen! 


Lite presenter, plus vodka, whiskey o trä klossar jag inte fick med! 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0