1 Juni

Regnet öser ner o vi välkomnar juni, alltså lägg av.. Dessutom är det svinkallt ute? Så himla himla tråkigt.. Vi hade en toppen dag igår, fick ett fint halsband med matchande örhängen från Edblad & pioner som jag önskat mig. 

Vi åkte o köpte en matta till uteplatsen, fler filtar, en stor korg att ha filtar i och sen åkte vi till nånö o firade morsdag. Sen vidare till Rånäs o sen Knutby för middag, souvlaki. Sen åkte vi till rånäs igen för Noel så gärna ville bada & det blev en sååå fin kväll o jag fick äntligen några fina kort på mitt stora hjärta. 

Däremot, den finaste platsen i rånäs med den finaste gamla bron.. Bron var sliten visserligen men att bygga en helt ny " modern" va inte okej.. Tuuuur att jag fick fota bröllopsbilder där innan det skedde. Idag skulle vi ha träffat kompisar men alla va lite krassliga så vi är hemma idag, vi åker nog o handlar lite i Norrtälje men inte mer än så. Vädret är ju såå deprimerande som sagt. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0