Friday!

Igår pysslade jag med dop inbjudningarna, som jag i stort sett jag gör hela tiden när Mio sover iofs. Sen åkte vi o träffade mamma, handlade på blomsterlandet, beställde ett syrenträd och den ner på stan o lunchade o kikade runt.. Sen hem, färgade håret, fixade lite o sen åkte vi o hämtade en dammsugare hos Malin o Mattias o vi blev kvar ett bra tag o Noel fick hoppa lite studsmatta med Freja, sen vidare till basse o Carolina o fikade.. Vi åkte därifrån halv tolv haha så blev en sen fika, Mio har precis vaknat, jag har varit vaken ett tag & Noel sover tungt. Så vi ligger o lyssnar på regnet som ÖSER ner. 

Om några timmar är pappan hemma i åtta veckor, Halleluljah ! Och imptgon fotar jag ett heldags bröllop, såååå vänd nu vädret!! Alltså så förstörande om det ska regna såhär 😓 så fabian är ensam med grabbarna från 11:00 till 02:00 cirka, ska bli spännande. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0