Kvällspromenad.

När vi hämtat storebror på dagis o kompisarna där fått spana o prata med lillebror så åkte vi hem o vilade o kollade film i sängen så mysigt och behövligt för min del. Noel blir så stolt när kompisarna vill titta o frågar om Mio, min bebis säger han o så låter han dom klappa.. När pappan kom gick han o började med altanen o jag målade o det har jag gjort på dagen med, sååå kul eller inte. Sen ville Noel sova i vagnen så vi tog en kvälls pw o alltså, sååå glad över det här fina vi har så nära huset! 

Och alltså, det kommer bli ett rekord blåbär & smultron år i år, jösses! Kommer ha fullt upp. Nu ska vi kika Sofias änglar o sen hoppa i säng. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0