Lördag!

Och så försvann sommaren lika fort som den kom, men vilken dag det blev igår? Jösses. Sååå varmt o fint. Vi skulle ha firat mamma idag men det flyttades till igår så vi var där, jag bakade en tårta unnande mig fina goda drinkar, det är okej när man typ är ensam nykter.. Visserligen är jag totalt osugen på alkohol, har druckit en halv cider som gjorde mig illamående, så tråkigt menmen. Sen kom släkten o vårt stora hjärta körde i 190 hela dagen & kvällen o badade sig blå om läpparna.. 

Vårt lilla bara låg helt nöjd i olika famnar, och sov ytterst ytterst lite. Jag fotade även min bror o Emelie, förevigade magen innan den är borta. Däri ligger mitt brors barn, helt galet att jag snart är faster.. Vi va hemma efter tolv o tvärslocknade ganska direkt. 

Idag är det nationaldagen o vi hade tänkt åka in till Norrtälje o gå runt eftersom det är custom bike show och så ta något glas på bån uteservering men nä så tråkigt väder så jag har målat istället.. Tänkte åka in till norröjjr o handla lite gott till en National middag men känner mig inte sugen så Vreta får duga. Ska göra en jordgubb & hallon cheescake i glas iaf och nån god pasta tror jag. Och glassar i bubbel 🙏🏻🙏🏻 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0