Måndag!

Redan måndag, har haft fullt upp senjag  skrev sist o bättre blir det inte! Men det är sommar o det hör ju till! 

Bröllopet gick jättebra, bruden var lite sen o vi hade knappt tjugo minuter på oss att fota porträtt, planen var 1 timme.  Hade kunnat bli så många fler fina bilder men hade ju gärna inte missat vigseln haha. Sen vigsel i Hedvig Eleonora kyrka, fantastisk kyrka. Sen åkte vi båt, brudparet o deras föräldrar o jag till fest lokalen, en fantastisk plats precis vid havet. Jag har nog aldrig sett en sån här kärlek heller, helt fantastiskt! Jag lämnade festen efter brudvalsen o tog mig hemåt. 

Igår åkte vi till rånäs direkt på morgonen, bilen skulle på service o vädret var ju kanon. Sol o bad o en helt slut kille somnade i bilen! Sen kom Jocke o Carolina på middag, himla trevlig kväll som avslutades med ost o kex till Morden i Sandhamn. Dom åkte vid halv tolv tiden o idag har vi målat o snickrat hela dagen o än är den ju inte slut! Man blir verkligen aldrig färdig i ett hus ! I fredags blev jag faster också & killarna fick sin allra första kusin! 


Noel älskar verkligen den här lilla hunden, så himla kul o se! 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0