Mera syrener.

Vårt hem doftar fantastiskt! Jag längtar alltid ihjäl mig efter den här årstiden. Den är nog bäst på hela året, alla mina favorit blommor blommar och jag kan plocka massvis av buketter o fylla vårt hus med. Helt fantastiskt. 

Jag o Noel har fixat ute på terassen lite medans lillebror sovit, nu kikar vi på film och jag ritar lite för skojs skull på vårt framtida hus. Jag vet typ precis hur det ska se ut, cirka 190 kvm, stor hall, 5-6 sovrum, massa klädförvaring, stort öppet o luftigt kök. Vardagsrum med jätte högt i tak och fönster från tak till golv..Och jag tänker skriva något nu som jag inte trodde, bland det viktigaste ett garage. Om några år kanske. 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0