Onsdag

Regniga onsdag, vi har en inne mys dag idag.. Det slog mig för några dagar sen att Mios dop faktkskt är om snart 1 månad o stressen blev ett faktum.. Så jag är i full gång, 38 inbjudningar ska göras, så det rivs, klippa, klistras osv för fullt.. Undrar alltid varför jag inte bara kan nöja mig med dom färdiga från nätet menmen, tack korten blir desto enklare istället har jag bestämt. 

Nu ligger vi i sängen, alla tre, lyssnarpå  låtar o försöker bestämma mig för vilka två som ska sjungas.. Skulle vilja ha typ tio stycken. På fredag om TVÅ dagar går pappan på semester, alltså sååå fantastiskt! L ä n g t a r! 


Kommentarer
Postat av: T - mamma t lille V

Ett låttips till dop om du vill ha är en underbar fin låt som heter "Besvärjelsen" den var ett ledmotiv i en serie som hette "född 2010" otroligt fin! Texten är klockren som förälder! :)

Svar: Taaack 😘 har redan bestämt mig nu äntligen 🙏🏻
izabella Åkerlund

2015-06-26 @ 18:12:32

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0