Sol.

En toppen mysig dag, städat, målat och myst med mina killar.. När pappan kom hem satte han upp överliggare som jag målat, jag tog killarna på promenad o skulle plocka smultron men det verkar bara ha kommit här hos oss konstigt nog så Noel plockade massa olika blommor o sen så började Fab med bordet vi ska inomhus.. Kommer bli toppen! Det här blir lite kortare än det ute, men för 6 stolar, vita ben o en mycket mörkare mer svart skiva. Så imorgon åker jag till jobbet o hämtar lite färg.. Sen busade jag o Noel gärnet med lillebror i baby Björn, sen Lotta på Liseberg o nu Wallander. Snart läggdags! 


Kommentarer
Postat av: Jessica

SÅ FINT ni har det 😍

2015-06-23 @ 00:00:11

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0