Torsdag

Torsdag och imorgon är det helg, fantastiskt. Vi har inga mer planer än att fira mamma o det känns skönt, vi måste måla.. Alltså, evighetsgöra. Men men. 
Kolla den här lilla sömntutan & imorse, såååå blå ögon. Jag gissar att dom blir mer gråa som både mina o fabians men hoppas kan man ju alltid.. 

Noel sov till halv tio idag o pluttis fick jag väcka innan vi skulle åka.. Jag vaknade tre idag så nu börjar jah bli lite trött faktkskt. 

Vi har dessutom varit iväg o försökt fota barnen i rapsen, jag o Angelica. Vädret skulle va toppen men nejdå, o min foto glada kille ville verkligen inte fotas, som alltid. Ikväll är vi ensamma o jag vill göra något gottis!! 


Kommentarer
Postat av: Emma Douhan

Gud så lik Noel på den sista bilden! Sötnos 😍

2015-06-04 @ 15:24:47
URL: http://emmadouhan.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0