7 veckor

Sådär jätte mycket har ju inte hänt på 7 veckor tycker jag, mer än att magen åkt neråt mer.. Det får gärna stanna såhär, det vore väldigt skönt.. Jag har lite molvärk från o till, o ju mer h*n trycker neråt ju mer känns det o ju oftare måste jag kissa.. Tog ett långt varmt bad med Noel o sen la vi oss i sängen o kollade Madicken, då vaknade verkligen mini till, vi är ju fortfarande inte vana med starka hårda sparkar så blir fortfarande chockad, men hela kvällen har h*n hållt på, Fabian säger han till den så han tror nog på en pojke fast han säger att han inte vet.. Vad jag tror, hemlis! Nästa vecka ska jag försöka fånga hela familjen på bild nere vid havet, återstår o se om jag lyckas. Ingen av min kära killar gillar ju kameran så hoppas jag får en liten linslus nu haha. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0