BB väskan. ❥

Jag börjar bli nojjig, har haft små förvärkar eller sammandragningar från o till i tre dagar nu o säkert kommer jag gå över tiden men jag tänker iaf börja packa väskorna nu, det känns liksom som en lättnad försvinner från mina axlar då.. Så för o kunna påminnas själv skriver jag upp den här, dessutom kul o jämföra med Noels. 

Minis väska ❥

2 Bodys storlek 50 
2 pyjamas storlek 50 
1 onepiece storlek 50
1 onepiece storlek 56 
2 par strumpor 
3 tunnare mössor ( blå o rosa såklart) 
Blöjor + våtservetter 
Nappar 
Tunnare overall/stickad. 
Snuttis & Nalle 
En filt. 


Mammas väska 

Sköna trosor 
Mjukt toa papper 
Bindor 
Sköna leggins 2 stycken 
1 amningslinne 
Amningsbh 
Amningskupor 
Handduk 
Tvål & Schampo 
Tofflor 
Sköna stora tröjor 2 stycken 
VÄRKTABLETTER 
Tofsar 



Sista minuten väskan 

Vetekudde
iPad laddad med film
Kameran
Godis & annat gott 
Mobiler + laddare 
Tandborstar & tandkräm 
Hygien artiklar 

Eftersom Fab kommer behöva åka hem till storebror om mini måste solas vilket vi räknar med så behöver han inte så mycket saker, mer än ett ombyte, godis o sånt.. Så struntar i den listan den här gången.. Nu kan jag checka av här o kolla så jag inte glömmer något, sååå skönt o veta vad som va onödigt o vad som behövs.. Imorgon börjar vi packa lite smått, vi går ju faktkskt ändå in i vecka 35 om några dagar. Har jag glömt något? Flika gärna in. ❥


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0