Belly

Jag tänker väldigt ofta på att det här förmodligen är vår sista graviditet, det känns inte som att jag tagit till vara på det eller njutit, dels av mitt mående men också för att det känns så overkligt, såklart jag kommer vara gravid igen, föda igen och ha en nyfödd igen.. Men nej, det kanske jag inte kommer. 

Så jag vill verkligen föreviga den här magen, men så känner man sig mest ful o tjock hela tiden och har varken ork eller lust. Jag har inte ens lust o göra en gipsmage, som jag vet att jag kommer ångra sen.. Men nu ska jag njuta, skita i hur ont jag har, hur lite sömn jag får eller alla andra saker, för nu ska jag ta vara på dom sista veckorna av min troligtvis sista graviditet. Så sjuk läskig känsla & tanke. 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0