Din dag

Noels dag lider mot sitt slut, det har varit full rulle hela dagen, först på dagis, sen hemma.. Han har fått så mycket fint, det var mormor, morfar, morbror & så farfar & Gammelfarfar som var här ikväll.. För att farfar jobbar på lördag o mormor o morfar åker utomlands.. Tänkte fota några presenter imorgon men han har fått en chokladtårta, bullplåt & klossar från jabadabado. En riktig Brynäs tröja med hans namn o nummer på, pengar, fyra tröjor, en brandstation med brandbilar, en traktor, en bok med poliser & brandbilar & ett moln underlägg från kg design.. Vi ska ju köpa em studsmatta också när dom börjar säljas..

Han öppnade brandstationen först o efter de var liksom inga andra paket intressanta haha, vill inte ens tänka på lördagen.. Blåsa ut ljusen är ju bäst iaf, han har ju kunnat blåsa ut ljus sen jag vet inte när så det var ju ingen match precis o vi fick tända om o om igen haha!  Jag är helt slut nu, har riktigt ont ikväll o mol värken hänger i.. Känner mig så deppig ikväll också, dessa hormoner, tankar osv.. O nu är verkligen våran lilla bebis STOR. Helt galet. Det känns så himla jobbigt på något sätt.. O så är det massa annat också.. 

Nu kryper jag ner i sängen o bara lägger mig o grubblar, såååå skönt! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0