Förskylning

Noel vaknade inatt jätte ledsen o hostig men somnade om direkt, jag är ju hostig o lite snorig så inte så konstigt.. Men imorse var han pigg o som vanligt, men hämtade en hes kille på dagis o hela kvällen har han varit hängig, ville själv gå o lägga sig halv sju o somnade direkt.. Lilla plutti. Så han blir nog hemma imorgon, är ju sista fredagen han går o har lite ångest, vet ju huuur bra han trivs där men tre dagar är ju bättre än inget, jag kan inte gå hemma själv hela veckorna.. 

Jocke kom hit vid fyra o började i badrummet, sen kom pappan o vi åt middag allihopa, pressad potatis & kyckling & champinjongryta.. Sjukt mumsigt! Nu äre Brynäs på tv, ja tv serier är ju ett minne blott för mig här är det hockey som gäller! Noel är iaf lycklig över vagnen, pekar o säger bebis där, bredvid honom.. Snart är vi tvåbarns föräldrar, helt galet o jag är bara 23 år. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0