Friday

Jag är såååå less på dhl nu, ringde direkt imorse som vi sa igår, då låg paketet i Uppsala igen o inte i Arlanda? Blev kopplad hit o dit o skulle dom återkomma när dom undersökt ärendet. Ingen hade ringt vid elva så fick ringa igeeeen, säker 9:e gången på tre dagar, då ska paketet köras till Norrtälje precis och Norrtälje ska ringa mig efter lunch för eventuell leverans o annars ska jag kunna hämta ut det själv, dom stänger alltså inte vid 11 som dom som sa igår, klockan är halv två o efter lunch borde väl vara nu? Ingen har ringt såå jaha, jag får väl ringa igen? Herregud vad irriterad jag är, det var okej med leverans igår men då ska väl fan allt komma.. Jaja, det är fredag det ska väl inte få förstöra det.. Kolla dom här söta fötterna istället, 22 är fortfarande alldeles för stort.. Alltså, lilla mini fötter. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0