Lördag

Lördag morgon, jag är ännu snorigare, har jätteont i halsen o kan inte sova sen nån timme så gick upp o kikar på film, killarna sover o blir bara galen av att ligga o vrida o vända o försöka sova.. . Har varit förskyld i 3,5 vecka nu eller vad de nu är.. Min stackars sambo börjar bli väldigt trött på mitt snorande kan jag tro.. Jag jobbar ju hela helgen så får se hur det kommer gå, ikväll skulle vi ha ätit middag hos Angelica, Jens & Alvar. Jens har fyllt år men konmer förmodligen vara helt död efter jobbet o utan vidare sömn inatt, så tråkigt.. Det gick bra i Uppsala igår, vi köpte bänkskivor, ho, blandare o så en del smått o gott.. Bänkskivan är på plats på ena sidan o hyllor ska upp, andra sidan ska tydligen kaklas och golvet ska få plattor ändå.. Men det dröjer väl lite... Men iaf, såå skönt och kommer göra så mycket! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0