Måndag 2 Mars

Den här dagen kommer alltid vara lite speciell, det var ett datum vi gick o väntade på i så många månader, även om han inte tittade ut då.. Jag har gråtit en skvätt idag, och på onsdag lär jag gråta ännu mer, alltså vår lilla lilla älskade bebis, två år.. Som jag älskar dig! Och så är det måndag igen, helgerna går helt galet fort o det känns så himla tråkigt.. Från o med den 16:e går Noel ner i tid på förskolan iaf o är alltså ledig torsdagar & fredagar.. Vet ju inte om min gravpenning blir godkänd än men annars blir jag ju ändå sjukskriven så.. Jag har riktigt ont från o till,så det kan inte komma lägligare. 

Igår blev bilen fixad, himla skönt o att det inte kostade något.. Sen blev vi bjudna på resturang av mamma o pappa, helstekt fläskfile med kantarellsås, mums!! Nu två dagars jobb sen ledig på onsdag för o hinna baka massa, sen jobb o sen helg.. Det kanske går fort ändå.. 

2 år sen. 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0