Måndagen

Noel fick hög feber igen o har varit hängig fast ändå glad o lekt o busat.. Pratat med läkaren som nästan var säker på influensa o det behandlar man inte, så så länge han inte blir värre får vi bara vänta ut det här.. Jag är också sämre men ligga i sängen blev det inget av med, vi har städat hela huset, tvättat tre maskiner tvätt o hängt.. Men sen myste vi i soffan tills pappan kom. Sen kom Jocke o fogade klart golvet och stripsen på väggarna.. Nu ska han bara dra akryl i taket imorgon så är det klart.. O då sätter vi upp skåpet och duschväggen, resten får vänta tills rörmokaren kommer.. På ett sett känns det som att badrummet aldrig kommer bli klart så jag bryr mig inte riktigt, samtidigt som jag såklart längtar ihjäl mig.. Även om jag hundra gånger mer önskat att det vore stora toan.. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0