Onsdag.

Soliga onsdag, jag njuter för dom har ju lovat snö på fredag & lördag.. Noel är feberfri sen igår så nu håller jag tummarna, snoret rinner o hostan hänger kvar men ändå. Jag mår typ lika o pappan har också fått ont i halsen nu, jaja lika bra nu än när mini kommer. Vi har ätit pannkaksfrukost och målat målarbok, det är ju sjukt kul o jag måste erkänna att jag får lite panik när Noel bara kladdar ner hela blocket haha. Men det är ju så o bara inse haha. Fortsätter tvätta idag, skulle vilja plantera lite nya blommor i krukor o fixa fint.. Är sååå ivrig, kunde få vara april istället.. 

Noel ska ju göra allt som bebisen ska, o bebisen har ju nappar ligger o då ska han minsan också ha napp.. Haha, är ganska glad att han inte har napp, det ser liksom helt fel ut på den här stora killen 🙈 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0