Onsdag

Sista jobb dagen idag, helt galet.. Nu är det verkligen nära, prick två månader till bf. O gärna får h*n komma lite tidigare, på ett sätt känner jag mig inte alls redo, men det kommer väl kanske. Ska faktiskt börja packa bb väskan nästa vecka, en del saker ska tvättas osv o man vet ju aldrig så lika bra o ha det färdigt, sen ska ju en väska till lilleman & mig packas också.. Det enda jag saknade i våra väskor sist var paddan & massa godis typ.. Vi bodde ju på neo i 4 dagar utan Noel i princip, tiden gick sjukt sakta och att köpa godis o dricka i Pressbyrån var inte billigt.. Jag är ju inställd på att hamna där igen, vi får ju förmodligen en till gul bebis o nu kommer jag ju va själv eftersom fabian måste åka hem till Noel.. Vill egentligen inte tänka på det, blir bara stressad o ledsen men bättre o ställa in sig på det värsta o sen kan det bara bli bättre.. Hur ska man klara att va utan sina stora hjärtan? Hua. Därför passar en padda laddad med massa film perfekt. 

Vädret är ju fantastiskt idag med, igår öste regnet ner på förmiddagen iofs men ändå.. Om ändå bara blåsten kunde lugna sig lite. Jocke kom igår o satte upp spegeln och fogade väggarna, imorgon lägger han golvet o sen är det nästan klart.. Sen måste vi bara vänta på rörmokarn o elektrikern, sen så! Brynäs vann igår också så ännu mer hockey och ikväll ska pappan träna också.. På lördag hockey o då ska Noel pröva åka skridskor i ishallen o sen har pappan lagfest igeeeeeeen.. Suck. 

Nää ha en fin solig dag! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0