Solen

Serriöst, det snöar ute? På onsdag är vi inne i april o då är det vååår, så solen vart är du?? Börjar bli så less. Basse har varit här ikväll, han kom med middag o så kapade vi av allt hår, inte liiiiiite hår! O nu sover Noel o vi ska se jordskott & Arne Dahl men jag är sååå trött o ska köra till Bromma Imorgon o sen sitta i skolbänken hela dagen, behöver energi.. Men det kommer väl, såg en sån himla fin luftballong hemgjord så ska göra en egen på onsdag.. Jag måste verklihen ha något projekt hela tiden, jag kan inte göra mer i tvättstugan nu o då är jag sugen på o måla badrummet? Fabian skulle typ döda mig om jag började med det, men det kommer ju dröja länge innan vi gör om det o nu när vi har en fin toa blir ju den andra såå äcklig.. Det bästa är att jag kan börja eftersom han inte är hemma o då finns ingen återvändo 😂🙈  går ju iaf inte o göra något ute i äckel vädret.. Ska iaf köpa vita rotting krukor istället för svarta tror jag.. Jag som vill pyssla fint på altanen, suck! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0