Sun day

Nu är allt klart till badrummet, plattorna ligger o väntar och duschvägg & dusch beställt.. Hade aldrig i min vildaste fantasi trott att en dusch kostade så mycket, visserligen med takdusch då men ändå.. Måste säga att allt egentligen är svin dyrt med badrum.. Efter barkbaby & upplandsväsby åkte vi iaf till arninge, sen hem o då kom basse o Carolina en sväng och vi njöt i solen!! Sen har jag sovit 1,5 timme, nattens lilla sömn kom ikapp mig.. Vi ska lägga lilleman snart o krypa upp i soffan till Arne Dahl. Imorgon är det jobb igen, hoppas få svar från fk om min gravpeng imorgon, blir den godkänd jobbar jag nämligen min sista dag på onsdag.. Så vore ju bra o veta, dom är ju segast i hela världen.. Ska dock jobba helg på blomsterlandet fortfarande men ändå.

Imorgon hoppas vi verkligen att magsjukan är över på dagis, och på kvällen ska vi äta middag hos blivande kusinen och heja på Brynäs! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0