Tankar

Alltså det här lilla livet i min mage, fast jag redan upplevt det här så är det som på nytt.. Jag har liksom glömt dom här tydliga rörelserna som hållt på sen vecka 28, Noel var en aning vildare men ändå har jag helt glömt att man verkligen känner lilla foten trycka, eller hur den snurrar o rumpan trycks upp på höger sida o sen vänster. Hela dagen idag har varit ösig, i princip rört sig kraftigt hela dagen. Lilla hjärta, vem är du. Fattar fortfarande inte att vi inte vet könet, o varje människa som frågar blir så chockade.. Det är ju liksom mer ovanligt att inte kolla nu.. Med Noel var de tvärtom, jätte konstigt att vi hade tjuvkikat.. Mina händer, fötter o ben börjar svälla på kvällarna nu.. Är tvungen o ta av mig förlovningsringen, så antar att vikten kommer öka bågpt nu.. något jag däremot INTE glömt är svullna fötter efter förlossningen, det blev bara värre o värre. Jag tror att jag fick på mig mina skor ordentligt typ 1,5 vecka efter förlossningen., ska leta upp bilden imorgon o visa. Fruktansvärt var va det va rent ut sagt, 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0