Tisdag

Somnade på typ 1 minut igår o har sovit mycket bättre inatt tack o lov, är fortfarande sjukt trött men ja det är väl bara gilla läget.. Nyss lämnat Noel på dagis o han vägrade låta mig gå, skrek o grät helt hysteriskt i panik, så har han aldrig gjort o det känns så dumt o lämna honom så när jag ändå är hemma, personalen va helt chockade o skulle ringa om han inte lugnade sig, vilket jag är ganska säker på att han gör, men ja här sitter jag med gråsprängda ögon.. Det är verkligen såååå jobbigt o jag lider med dom som har det såhär..

Jag ska slipa o måla fodren på toan, sen ska toahållaren bara upp så är allt helt klart.. Så himla himla skönt! Då väntar bara tvättstugan & göra klart garderoben.. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0