Torsdag.

Torsdagar känns alltid så sköna, det betyder helg imorgon för hela familjen.. Igår kom Noels mormor o lekte, det behövde han, sen kom farfarn & åt o så fixade dom i badrummet och kollade hockey, nu är hockeyn slut o det är så skönt Måste jag få säga.. Noel har varit i  sin värsta trots period i en vecka, förmodligen för att han o jag bara varit hemma i princip han behöver verkligen dagis, så fort han inte får som han vill blir han hysterisk, och efter en hel dag med mig vill han ju såklart bara vata med pappan o det har inte gått den här veckan, o han vill hjälpa till o skruva o spika o det går ju inte heller alltid, så många tårar har det blivit.. 

Tur att allt annat han gör väger över, som när han säger tack sådär gulligt till precis allt, så fort han får hjälp eller får något så tackar han.. Morgonmyset när han kramas o smeker på kinden o pussas o sjunger, alltså får verkligen nypa mig i armen.. Vilken kille vi fått! 

Jag börjar undra över hur mycket snor som finns i kroppen alltså aldrig varit med om liknande & min hals gör bara ondare o ondare.. Så trött på sjukdomar, jag har ju varit sjuk i två veckor snart, det har nog aldrig hänt.. 

Men något fantastiskt är ju att man kunde se skattebeskedet igår, jag som aldrig fått mer än 5 tusen och betalat tillbaka 11 tusen en gång får liksom sååå mycket, jag är så lycklig haha! Har ju kollat på resor i september så det känns ju lovande nu! Idag är vi i rånäs, ska gå en pw o Noel får leka o sen ska jag klippa.. Imorgon ska vi grilla med basse o Carolina mums!  




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0