VÅRT HJÄRTA 2 ÅR.

För två år sen låg han där, på mitt bröst.. Med dom vackraste små ögonen i världen o bara stirrade på oss, det är lika svårt nu som då att förstå att vi faktiskt gjort honom & att han är våran! ❥ Jag är så oerhört tacksam för att just du kom till oss, för att jag varje dag får ta del av dig & dina underbara påhitt, för att jag fick bli just DIN mamma! Stort grattis på din 2 årsdag mitt älskade lilla hjärta. ❥


Dessutom fick vi för en tid tillbaka reda på att vår lilla kille & bebis i magen ska få en till kusin i sommar, idag fick vi veta att det är liten tjej. Så himla kul! Nu längtar vi inte alls mer efter o få veta vem våran lilla i magen är. 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0