Bebisbubblan.

Har påbörjat massa inlägg men sen vill storebror ha hjälp, lillebror mat eller närhet, osv osv.. Det är en stor omställning. Vi fick åka hem igår halv elva, efter att alla prover va bra.. Ingen gulsot, tack gode Gud. Ska skriva en förlossnings berättelse sen när jag får tid, den blir ju väldigt kort den här gången o det känns så bra! Vilken fantastiskt bra förlossning & det känns så skönt att kunna ha det i bagaget. Visserligen va bara Noels lång o inte dålig men ändå. En snabb förlossning känns mycket bättre hihi. 

Noel hade haft världens bästa dag igår med mormor o morfar på Kolmården, kramat bamse o vännerna massa gånger o kollat på showerna flera gånger om.. Lyckan va total o jag önskar såklart vi hade sett den.. 

Första mötet gick så bra, lillebror ska gärna ligga med Noel hela tiden.. Han ärverkligen  så snäll o gosig, mina tårar forsade igår!! 

Lillebror är redan två dagar. Jag fick dom berömda eftervärkarna igår kväll & även om dom är långt ifrån lika smärtsamma som med Noel så gör dom helt klart ont.. Men annars, kissa & göra nummer två är inga konstigheter den här gången, så tacksamt.. Nu kallar två barns livet igen.. Tack för alla grattis hälsningar! 💙💙 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0