En toppen dag.

Vilket väder som tillslut kom idag, Noel badade med morfar både i poolen o bubblet o så klippte jag fabian, Noel, Jim o pappa.. Sen vid fyra åkte vi till Fia o Jpgnny för o fira hans 40 årsdag, en toppen kväll som avslutades med fyrverkerier ! Vi är hemma nu o killarna sover som stockar o vi kikar Mello, sjukt långdraget. Skulle aldrig kunna sitta klistrad, såå många dåliga låtar.. Men MÅNS va grym, tror på att han tar hem det här. 

Imorgon skulle vi ha fotat vid rapsen, för tredje gången men vädret ska inte bli så bra som vi vill.. Idag stannade vi o kollade platser o va tvungen o ta några dåliga mobil bilder.  Så istället ska vi fixa iordning ute, jag ska olja in alla stolpar.. Vill få klart det här jäkla räcket alltså.  Önskar att jag hade velat ha vanligt trä färgat bara men så lätt skare inte va med mig.. 

Tänk att NI är mina, älskade killar!



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0