Lördag.

Vi hade en toppen kväll igår, massa gott att äta o dricka.. Vi gick o la oss vid ett o mini sov hela natten o väckte mig vid nio, Noel sov till tio o sen låg vi i sängen läääänge.. 

Vår lilla plutt har blivit sjuk, inte så konstigt med tanke på att jag fortfarande är mega snorig, 6:e veckan nu o Noel också är snorig.. Men alltså, täppt näsa, lite feber, geggigt öga & så torsk på det? Blä alltså.. Så vi kör på koksalt i näsan o vichy vatten på tungan.. Jag blir sååå ledsen över att han redan ska få vara sjuk menmen. 

Vi tog iaf en promenad hela familjen o Noel somnade, sen kom Lagge & Camilla o hade med sig fina presenter till båda killarna. Fikade o pratade en massa o så förevigade jag magen. Så kul att det blir så tätt mellan våra barn. 

Sen middag, lång promenad i hopp om att den stora killen skulle sova men Nepp.. Så det fick trängas i hans säng ändå o nu har vi sju års mys i soffan! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0