Söndag

Imorse gick jag ut o målade stolparna på räcket, det behövs målas minst två gånger till för o bli så vitt det går att få.. Sen kom Linus & Edson förbi o Noel o Edson lekte.. Sen åkte vi till Älmsta med Carolina o Jocke o åt glass, sen till Edblad o sen vidare till rånäs på middag. Och Noel har badat med sin morbror. 

Nu sitter jag med min lilla bebis på bröstet, han trivs verkligen bäst på mitt bröst o jag skulle kunna sitta så dygnet runt. Min lilla älskling, jag saaaaaknar min gravidmage sååå mycket o vill stanna tiden. Snart är den här lilla killen vips 1 år. Jag vill liksom föreviga allt som händer nu, vill aldrig glömma bort den här tiden med mina killar! 

Imorgon är det dagis igen, efter 5 eller 6 veckor ifrån.. Hoppas det går bra att lämna honom.. Jobbigt o ställa klockan bara & att pappan ska jobba. Buhu. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0