Söndag

Jag fick sovmorgon imorse, visserligen vaknade jag ändå nio men sååå skönt ändå.. Sen somnade mina killar i soffan halv elva o jag gick ut o målade.. Sen hockey o sen kom Sofie o lilla Lucas som är 7 veckor för fotografering, en jäkla massa magknip som envisades så vi ska få till en ny fotografering när vår lilla tittat ut. Sen åt vi tidig middag, sen kom mamma, pappa & inez o Noel blev såklart överlycklig o alla skulle hoppa.. Tills dom skulle åka o det slutade i tårar.. Så vi lyxade med glass o sen åkte vi till harängen, vilken fin kväll det blev. Noel somnade halv åtta o vi har kikat film o avslutat den här långhelgen.. Nästa vecka är det långhelg igen, röd dag på pappans födelsedag o då hoppas jag innerligt att vi är fyra här hemma.. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0