Två veckor.

Igår vid 11 började lillebror bli jätte ledsen, då hade han varit vaken i 5 timmar men ville inte sova? Vid 1 lyckades han somna, o har sen vaknat varje timme hela natten jätte ledsen & han är jätte ledsen nu med. Nu verkar han iaf somna men ändå. 

Hatar att inte veta vad som är fel, allt är liksom ett lotteri o man får chansa på vad man kan göra.. Ska iaf köpa ren lactulos idag, hoppas det hjälper. 

Idag blir han två veckor och annars är han vaken mycket, vaknar runt halv tio är vaken i 3 timmar, sover 2/3 timmar o är vaken i 2/3 timmar igen.. På nätterna brukar han vakna två gånger för mat men somnar om direkt efter.. 

Jag som redan var helt slut igår med huvudvärk behöver nog inte skriva hur jag mår idag, bara för att jag skrev igår att jag inte känt mig trött. 😓 GRATTIS PÅ TVÅ VECKORS DAGEN MITT LILLA HJÄRTA! 

Tänk att det redan gått fjorton dagar, att  vi för två veckor sen fick träffa den här lilla människan för första gången. Så overkligt. 


Kommentarer
Postat av: Anna

Han är helt bedårande!!

Svar: Tack snälla du!!
izabella Åkerlund

2015-05-21 @ 11:44:16
Postat av: Annso

Denna lilla människa är bland det vackraste jag sett!!

Svar: Men åh, tack snälla!!! 💕
izabella Åkerlund

2015-05-21 @ 12:48:20
URL: http://ajanssonbjork.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0