Den där sömnen!

Varje gång jag vill ha ett till barn ska jag försöka blicka tillbaka till dom här nätterna, alltså det är fruktansvärt att inte få sova.. Det är fruktansvärt att hållas vaken av en ledsen bebis. Nu finns det ju bra nätter & dåliga, men dom bra är lätt att glömma bort när de dåliga tar över! Igår va Mio vaken från 14:15 till 22:10 kanske, fast han va såå trött! Sen kunde han bara somna i min famn, för tredje kvällen i rad! Sen sov han i sitt rum till halv tre tror jag & sen va han ledsen till klockan 5 typ om inte senare..försökte få honom att sova bredvid mig men nä, tills jag lägger hobom i famnen, somnar direkt! O det hade varit okej om det gick stt sitta upp o sova, men det blir lätt väldigt oskönt för nacken dagen efter. Men jaja nog om sömn, men ser ni ett vandrade lik behöver jag inte förklara mig så värst tänker jag! 

Vi är iaf på väg till nya gallerian, återstår o se om det är helt kaos artat o vi tyvär får bege oss mot Täby istället eller om vi får shoppa loss i nya fina lokaler! Håll tummarna! 

Sen när dagen kommer o de små slår upp sin blåa små ögon så glömmer man den där jobbiga natten direkt, helt galet!



Kommentarer
Postat av: Threz

Du ser väldigt pigg o fräsch ut för o inte få sova! 😍👇🏻👇🏻

2015-11-13 @ 14:37:36

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0