Farsdag & helgen!

Ja, helgen är över! I fredags hade ju jag o killarna myskväll! Pappan kom hem innan tolv nångång & i lördags låg vi i sängen länge o åt sen frukost länge! Sen kom basse & sen åkte jag till Täby centrum med Angelica o shoppade! Fick med mig en del, bla en underbar heldress till Mio! Alltså jag älskar den! Visar i ett annat inlägg! 

Sen åkte vi hem till basse o Carolina o käkade o hängde där! Vi åkte hem halv två o va lagom trötta igår morse.

Då firade vi ju pappan, han fick strumpor, godis & en tröja från Resteröds! Sen åkte vi till fabians mormor & morfar o firade hans morfar! 

Sen hem o tog det lugnt några timmar innan vi åkte o käkade farsdag middag på resturang med hela min familj! O sen hem till dom o fikade bounty kladdkakan till solsidan o sen klippte jag pappa, Jim & fabian innan vi åkte hem! 

Pappa fick rivsalt & en liten tavla av mig och rivsaltet hat jag tänkt köpa till mig själv såå länge! En så himla fin detalj i köket! Går att beställa lite här o var från 250:- jag köpte den här på ROOM i Täby 295:- ! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0