November

Nu har vi lämnat oktober bakom oss & november är här, Mio blir ett halv år om några dagar & det känns helt fruktansvärt! Jag fattar inte hur det är möjligt ens o de är så skrämmande! Men det är verkligheten o tyvär lever vi ju i den! Helgen är över o en ny vecka igång! Helgen har bestått av hockey, tre fotojobb, tacos, så mycket bättre, promenader, picknick, och rånäs häng! 

Idag är vi hemma, jag mår skit rent ut sagt. Har jätte ont i halsen & blåsor på hela tungan, brände mig på varm choklad i TORSDAGS o det är inte bra än, Mio är också rätt hängig o har varit i en vecka, Noel är smått snorig men såklart pigg som en mört! Men det får bli en dagis fri vecka, jag orkar inte ställa klockan i veckan o passa dagis, behöver sova så mycket det går o dessutom ska Noel ändå va ledig på torsdag när jag åker till Ullared så två dagar gör detsamma kan jag tycka!

Såå vi myser inne, en pw va vi ut på för frisk luft gör ju tydligen susen! Ikväll är det Ängelby o jag har längtat i en vecka! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0