Onsdag

Nu är det ju onsdag, jag ligger vaken o grubblar! Alla sover o jag borde göra detsamma, imorgon klockan 02:00 åker vi till ullis o har ett späckat schema framför oss! Jag är as taggad o hoppas klara av de flesta julklapparna där! 

Idag har vi bara myst inne, jag har " jobbat" med bild leveranser bla.. Jag har redan fått två bokningar nästa år, varav ett bröllop! Sååå himla kul!!!

Det är Sååå himla skönt med en dagisfri vecka om man får säga så! Slippa ställa klockan, passa tider, väcka Mio vid helt fel tillfällen osv! Sen kom pappan o hann mysa innan kvällens derby, det är alltid såå känsloladdat & Norrtälje hade verkligen varit värdiga vinnare, det tror jag de flesta höll med om! Och så just Rimbo, det är inte min favorit håla på denna jord precis.. Det är ingen hemlighet. Men smaken är som baken! 

Imorgon ska jag fixa det sista inför trippen till ullis och dom sista detaljer  inför årets julkort.. Har såååå himla roliga idéer så hoppas mina barn vill Samarbeta! 

Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Therese

Huuuuuuuuuur snygg, och finaste killarna! 💕

2015-11-04 @ 07:50:13

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0