Måndag

Dopet igår va jättefint, o ett helt galet fika bord! Sen fick jag med mig nya glas, tallrikar, bringate, ljus o ramar från Ikea! En hel del kläder till barnen & lite presenter. Sen hem o stack ut o sprang o sen kom basse, Carolina o Wilma o myste o käkade middag! Noel hade feber igår morse o va ändå pigg men igår kväll när han vaknade var det ingen pigg kille, så han fick sova med oss! Imorse vaknade jag tjugo över nio o killarna sov foetfarande, sååå skönt! Sen har vi bara kurerat oss hemma, tagit en lång pw för o fylla på med frisk luf! När pappan kom hem njöt vi av en himmelsk ceasarsallad, såå underskattad maträtt, skulle kunna leva på det! Nu har jag precis varit ute på min löprunda, så fort det är liiiite mörkt ute är jag livrädd? Minsta lilla ljud så hoppar hjärtat till, som att de finns något annat i skogen på kvällen.. Så tråkigt även om jag springer nästan 2 minuter snabbare haha! Pappan ska iväg o träna o vi myser i soffan! 



Kommentarer
Postat av: Malin

WEHO vad duktig du är som är igång med träningen! Heja heja!

2015-10-12 @ 22:28:56

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0