Måndag!

Som sagt startade vi dagen med frukost med Angelica & Alvar! Sen började jag plocka undan utemöblerna & i helgen måste studsmattan in! Det känns alltid lika tråkigt men hösten visar sig från sin finaste sida o jag klagar inte! Dessutom känner jag mig så redo för julen nu, kanske inte vintern, men julen! Faktiskt står några julklappar redan redo & det känns alltid skönt! Men först farsdag & två kusin födelsedagar! 

Hursomhelst, pappan kom hem o vi å middag! Barnen hoppade i badet o jag körde min dagliga löprunda, det går lättare o lättare hela tiden o då blir det såklart extra kul. Jag har nog aldrig sprungit 4 km förut heller så bara det känns svinbra! Dessutom hade det hänt en hel del på både vågen & måttbandet idag, 2 veckor sen start då får man extra energi! Och då äter jag o dricker jag precis vad jag vill! 

Är det något jag lärt mig så är bestämmelser bara skit, lev, ät, träna & va glad! Fab är på träning o jag ska hugga in i min nyttiga hemma gjorda "glass" innan Fab kommer hem, då blir det Ängelby, älskar när man har massa bra serier att följa! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0