Måndag!

Dagarna springer iväg! Swish sa det så va helgen förbi, dock gock både gårdagen & dagen såååå sakta! Har väl med klockan o göra! 

I fredags efter Junibacken kom iaf Jocke o Carolina på middag, då vi åt bla  fromagen! I lördags åkte vi till länna o till Louise o Daniels hus för o hjälpa till, ja fabian hjälpte till. Inte jag haha. Det kommer bli så himla fint o ser fram emot o få komma på middag där när det är färdigt! 

Sen myste vi hos dom med plockmat till så mycket bättre! Igår gjorde vi typ allt o inget, en lång frukost, plockade in studsmattan o massa andra grejer inför vintern, sen sov Mio minst tre timmar o Noel två så jag åkte o handlade i min ensamhet. Sen kom mamma o pappa på tre rätters o vi avslutade kvällen tiöö solsidan! 

Idag har vi hunnit massa, vi åt frukost i soffan framför Pippi, sen städade jag huset, tvättade, sen tog vi oss ut på en lång pw o busade bland löven. Sen somnade Mio o sov tre timmar idag igen, då passade jag o Noel på att kolla på film i lugn o ro med lite mellis, smoothie o islatte. Noel åt bara smoothie då! 

Sen hann jag göra klart kvällens tacopaj innan Mio vaknade! Nu sitter vi o soffan o leker, Noel hade visst somnat inne i sitt rum upptäckte jag.. Sån dum tid men hatar o behöva väcka honom! Fabian har ju ändå träning i vanlig ordning ikväll! Nu väntar vi bara på pappan så jag hinner ut o springa innan maten! Det blir ju så mörkt fort nu buhu! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0