Måndag!

Den här helgen har bestått av massa skratt, mys, tjejer, mat, vin, drinkar, tårar, frustration, människor & såklart mina finaste små killar! Jag känner mig helt slut ikväll o borde sova, vi har precis kommit hem. Pappan har varit på Bajen match o vi i rånäs! 

Vi hade iaf tjejkväll i lördags, något vi bestämde för typ 7 veckor sen? Och det var så jäkla perfekt på alla sätt! Det var ANDRA gången jag var utan Mio en hel kväll o de andra två gångerna har jobbat o varit i Ullared så de var på tiden och väldigt behövligt! Imorgon komner Louise o Filippa, det var så länge sen igen så de ska bli jättemys! 

På kvällen middag med basse o Carolina, torsdag brunch o sen träffa en kompis! På fredag ska vi in till Kungsträdgården o fota så länge vädret tillåter så håll tummarna! O sen middag med Mikaela, David o Moa! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0